berfn bebegim 8 bucuk aylik karadut ozu kacinci ayda verilir ve hangi marka guvenilir bebegm kabiz ve kabiza iyi geldigi soyleniyor dogrumudur acaba
Nikita berfn sulandırarak vermek gerekiyormuş. İshal yaparmış. Doktor osman gönülal öyle yazmış storysinde görebilirsiniz
enercisizkaldimanne ElifDeniz21 bulamıyorum 🥴 nereden alıyorsunuz. Trendyol da satıcı başkası gözüküyor 🥴 bende 4.5 yaş oğluma ve 9 ay bebeğime kullanıyordum ama bulamıyorum şuan
mimikkralicesi enercisizkaldimanne e bebek kendi marka adı altında çıkarmış ben oradan aldım gecen gün tadıda güzel taneliydi
Gulcann0 Fishake markasınınkini kullanıyorum ben, instagramda hastalanmayancocuk hesabının önerisiyle almıştım
Hayrunisamom Ya benimde mamalarinı pürelerini tatlandırmam gerekiyor ama ne katacagimi bilemedim karadut özü almayı düşünüyodum onunla halledebilir miyim acaba yoksa Pirinc unu irmik falan ben bile yiyemiyorum elma atıyorum o bile tat vermiyor ne yapabilirim ne kullanabiliirm acaba bebeğim 6.5 aylık
Hayrunisamom livanurvealpinannesi61 ikisini birbirine karıştırıyorum hep 🫣 evet keçiboynuzuymuş 😬😃 pekmezi mi daha iyi olur özü mü peki. Birde pürelerinı falan tatlandırmak için alicamda olur mu bebeğim 6ay 14 günlük
heygorl Her ihtimale karşı 3 gün kuralı ile sulandırıp verin, karadut alerjik besin olabilir. Ben 11 aylık verdim, internete güvenmiyorum yerli satıcılardan alıyorum