Emzirirken polikistik over sendromu yasayan var mı? Bende bu tanı yeni konuldu. 7 ay önce doğum yaptım. Emzirme bitince bitebilir dedi doktor. Moralim çok bozuldu internette biraz araştırınca bir daha çocuk sahibi olmak istesem bile tedavi ile belki aylarca belki yillarca uğraşmak zorunda kalabilirmişim. Çok üzgünüm 🥹 bir ilaç verdi şimdi adet olunca onu kullanacağım. Bu arada düzensiz adetiniz varsa , kanamalarınız çoksa ve burda benm gibi gördüğüm on - onbeş güne adet olanlariniz varsa eğer hemen bir kadın doğum doktoruna gitmelisiniz..