8 aylık bebeğim 60 cc mama içiyor bazen onu bıle yarım bırakıyor iştahı yok memeyı de çok az emim bırakıyor hele biri varken bır ses duyduğunda dırek bırakıyor etrafı seyrediyor bu durumu yaşayan varmı 8 aylığa göre 60 çok az degilmi ne yapmayalıyım sizce