arennehir Kızlar kanz dgo bebek arabası satıyorum kızım 4 aylık sadece puset kısmını 1 ay kullandık diger kısmı hic kullanmadık maalesef kızım icinde durmuyor sürekli kucagımızda tasıyoruz o yüzden satacam sıfırı suan 8.500 ! Ben 7.500 satmak istyrm [ https://mutluresim.com/images/2023/12/15/nuyuvL.jpg](https://)
Fusunf arennehir fazla değil mi satmak istediğiniz fıyat 1.000 TL için ikinci el almam şahsen Aynı araba bende var ben de satmak istiyorum mesela ama ben daha uyguna satmayı düşünüyorum.
arennehir Zeynepbayduk merhaba fotoğrafda gördüğünüz hersey dahil 7.500 bn sadece puseti 1 ay kullandım diger başlığı kullanmadık cunku kızım icinde durmuyor