1bebegimiz 6 Aylık oğlum geceleri çok sık uyandığı için yanımda uyuyor ve bana ihtiyacı varmış sanki kokumu istiyormuş gibi geliyo ondan yanımızda yatırıyroum herkes bana işte böyle yaparsan yarın bir gün senden ayrılmax seni bırakmaz tek asla uyumaz vs vs diyolar sizce sizler neler yapdınız bu süreçtee?
HappyQueen 1bebegimiz bizde o dönemler öyleydik hep yanımda uyurdu. Şuan 18 aylık ve kendi odasında uyuyor
Minel-inannesi 1bebegimiz 14aylik üstüne sayan kizim, esim ve ben yer yataginda beraber yatiyoruz☺️ uykusunda asiri dönüyor diye düşme yasadik 2kere o zamandir yerdeyiz😂 kac aydir dis cikariyo bütün gece yapisik yatiyoz. Bu zamanlari bi daha geri gelmicek bi daha bu kadar kucuk olmicak yatin bosverin😊
mervekb Sizdenbiri63 son 1 haftadır gece uyanıyor, kendi yatağında uyumuyor ağlıyor yanıma alınca uyuyor 10 aylık olmaya az kaldı.
Guzelanne19 Yatsın hep seni arasa nolcakki sarılıp uyuyun misler givi biz anne yani beşiği kaldırmadık 3 yaşında kızım kendi odasida çok güzel harika bir odasida var ama biz kendimiz ayıramıyoruz yatamıyorum ben başka yerdeyken o babasida öyle gidip ben yatağıma yatacm diyip besigine gidiyor arada gece aramıza geliyor bırakamıyorum ben
sezer2022 1bebegimiz benimkide yanımda beşikte elim hep üstünde uyuyor 🥰 yani odasını ayırmadıkça evet bağımlılık biraz zor kopacak
Sinemeknci 5 aylık oğlum var neredeyse 2 aydır yanımda yatıyor her yerim tutuluyor ama yine de çok mutluyum ikimiz de birbirimizin kokusuyla uyuyoruz bana da hep aynı şeyleri söylüyorlar aman napayım o zaman gelsin bakarız diyip geçiyorum geceleri uyandığında yüzümü severek tekrar uykuya dalıyor
Maveraaa Benim bebeğimde 4,5 aylık yanımda çok huzurlu uyuyor beşiğinde yatmıyor ama bunun geçici bir süreç olduğunu biliyorum, tadını çıkarın
08_nisan__2022 Bebeklikten beri aynı yerde yatıyoruz 21 aylık olacak kızım beşiği yatak odasında kendi odası daha yok çünkü lojmanda kalıyoruz eşim cezaevi memuru tayinimiz çıkarsa kendi evimizde var orda yapcaz inşallah nasipse 🥰
Anneoldum35 Şuan 1yasında dogdugundan berı oglumls yatıyorum,cok ayır dedıler ama ben onu kokusunu hissederek,basını oksayarak uyumak ıstıyotumbugunlrr gerı gelmıyor ha heryetım tutuluyor orası ayrı
AEgemm Anneoldum35 ben çok korkuyorum ya normalde gündüzleri yanına yatıyorum beraber uyuyoruz daha uzun ve huzurlu uyuyo hatta ama gece üstüne çıkarım yorgan falan gelir diye korkuyorum beşiğine koyunca bir yüzüme bakıyo bırakma diye içim gidiyo ama korkudan alamıyorum
aysemuderler Benim bebeğim 2 aylık beraber uyuyoruz. Herkes üstüne yatar boğarsın çocuğu diyor korkutuyorlar. Siz korkmuyor musunuz?
Minmini aysemuderler hiçbir anne o kadar derin uyumuyor bence hasta vs olmadıkça. Bana da dediler dinlemedim valla. Korkmayın hiç tadını çıkarın.
Cngzhn_1807 aysemuderler sevi bebenin reflu yataklı babynesti var 4 ay ayni yatakta o sekilde yattim ben oglumla. Diger türlu cesaret edemezdim ne olur ne olmaz.
Alparslan2206 1bebegimiz doğduğundan beri beraber yatıyoruz canım oğlum mis kokusuyla uyuyorum ben tam tersini düşünüyorum o sevgiyi alıyo anneye doyuyo sonra zaten istesende yatmaz 2,5 yaşında ❤️
Minmini 1bebegimiz benim oğlum daha 5 aylık biz de birlikte yatıyoruz. Hiç dinlemeyin o diyenleri. Bir gün elbet kendi yatağında uyuyacak. Çok yakın bir arkadaşım net bir örnek bana 3 gün falan sürdü iki çocuğunda da yatağı ayırması. 2,5 yaşta ayırdı kendi isteğiyle.
littleflower Minmini yani malesef uyuyanlar var ki derin uykuya geçebilir insan bu çok normal. Bebeğini kaybedenler de var korkulmasi gereken bir şey gayette. Yine de Allah’a emanetler.
yagmure17 1bebegimiz kızım 3 aylık bizde birlikte yatıyoruz başta beşiğinde uyuyordu gaz sorunları başladığından beri benimle uyuyor yanımda gazdan uyandığında daha iyi tolere edebildiğini farkettim daha kolay uykuya dalıyor bende yanımda yatırmaya devam ettim zor oluyormu evet zor ama hiçbir zaman yarın bugunden daha küçük olmayacakki ☺️
Derya0655 1bebegimiz 7 ay 20 günlük oğlum 1,5 aydır yanımda yatıyor. Diş dönemi ile başladı. Şimdi ben ayıramıyorum yanımda. Koklaya koklaya uyuyorum. O beni terk edene kadar birlikte uyuyabilirim 😂
Sevval1507 1bebegimiz gerçekten sizin gibilere özeniyorum benim ödüm kopar aynı yatakta yatmaktan. Ölümle uyku bir ama sizler alismissiniz sanırım ondan dolayı rahatsiniz tüm bebekler Allah’a emanet olsunn
Binnur_cam Sevval1507 biz kızımla annemlerde kalınca aynı yatakta yatıyoruz yatak eni 120 benim kızım 1 metrede ben 20 cmde yatıyorum acayip deli yatar kızım dağınık yatar uyuyamıyorum ben kızımla millet nasıl rahat ediyor anlamıyorum korkuyorumda canını yakarım dönerken değerim sıçrar vs diye
Dilararden Sevval1507 ya öyle demeyin şükür hiç bir sorun yaşamadık 1 aylıktan beri ayrı kalınca , bu sefer benim içim hiç rahat etmiyor. Tüm bebekleri korusun ❤️
Ddmbdm 3.5 yaşında hala beraber yatiyoruz eşim başka odada uyuyor ve durumdan şikayetçi ama çocuğu ayıramadim bir türlü korkuyorum diyor.ne kadar erken ayirirsaniz o kadar iyi