Kelebegim_1 ben kendım kullanyorum silver cross kabın boy bebek arabası. Hem kalıtelı hem de cok pratık. Tek elımde bebegım tek elımle bebek arabasını acıp kapatabılıoyrum.benı oyle görenler hep sorar bedır markası nerden aldınız dıye. Heryererede gıdıyorum. Kalıtelı saglam bırsey. Önerırım. Alan pışman olmaz. Tek yonlu. Ama yagmurluk kullanıyorum soguk hawalarda.