Bebeğim 4ay 23 günlük son 3-4gündür yüzünde minik minik noktalar çıktı geçti bugünde gönek kısmında az az çıkmış muhtemelen bir kaç güne geçer diye düşünüyorum inşallah tabi, aptamil kullanıyordum doktorumuz prosyneo 1e geçirdi hafif alerjisi var sanırım bu mamayı kullanan hafif alerjisi olan var mı bebeğinde memnun musunuz nasıl biz bugün başladık mamaya işe yarıyor mu iyi bir mama mı?