zumra13- Kızlar merhaba kızım bugün yaşına girdi yeni yeni ayağa kalkmaya başlıyor biz kolundan tutuncada parmak ucunda yürüyor ayakkabı olarak ne tercih ettiniz yazar mısınız
queen_mom zumra13- benim kızımda 1yas 20 günlük.elinden tutunca yürüyor.tavsiyem şimdi almayın yürümeye başlayınca almak daha mantıklı çünkü ayakları büyüyor. Ben vicco almayı düşünüyorum yürümeye başlayınca
CizerBirAnne zumra13- evde ayakkabısız yürümesini öneriyorlar genelde. Kendi kendine yürümeye başlayınca ilk adım ayakkabısı almanız daha iyi olur.
Aslananne1 zumra13- almadım ilk adım ayakkabısı falan gereksiz bisi bnce alirmiydim alirdim çok şükür maddi durumum el veriyor onun yerine chicco nün ayakbiisni aldım 18 aylik şuan gayet rahat bi ayakkabı
queen_mom zumra13- canım en sağlıklı yürüme şekli çıplak ayak. Suan alma bence gereksiz. Yürüteç kullandı mi acaba oyuzdne mi parmak ucunda yürüyor