yeninesilanne99 Kızlar doğum yapalı tam 3 ay oldu. 40ım çıktıktan 10 gün sonra ilk adetimi oldum. 10 aralıkta olmam gerekiyordu ama olmadım normal mi sizce?
Hayalet_99 yeninesilanne99 ben de kirkimdan 20 gün sonra oldum ikinci adeimi de oldum kızım 3 aylikti takrar hamile kaldığımi oğrendim şimdi hem spiral hem iğneyle korunuyorum o yüzden
yeninesilanne99 Dolores Gizemlibirisi Ya bende korktum acaba gebelik mi diye içime kurt düşmüştü 🤦🏻♀️
degem Benimde bebegim 3.5 aylik geçen ay sadece 1 gün boyunca leke gibi geldi. Bu ay da dünden beri damla damla geliyor. Adet mi oluyorum yoksa başka kanama mi bilemedim
yeninesilanne99 Hayalet_99 ya benim 6 gün gecikti şuan, daha 1 defa adet oldum bi kaç gün daha bekleyip test yapıcam, ama hiç hazır değilim 😂
Hayalet_99 yeninesilanne99 valla ben de hiç hazır değildim hiç umursamaz bı şekilde yaptım testi yoktur diye hayatımın şokunu yaşamıştim şimdi büyük 18 aylık küçük 6 aylık 😅
benaslindayohum yeninesilanne99 olsun bende ilk kızımda sağarak verdim ameliyat olacağım için komple bıraktığımızda 7 aylıktı ve ilk adetimi o zaman gördüm, şuan 2. Kızımı bu sefer emziriyorum 2 ay oldu 40 ımdan sonra gelen giden olmadı hala 😁