Hanımlar bebeğim 2 buçuk aylık, gece uykuları uzamaya başladı haliyle bende gece uyanmadığı için yorgunluktan uyanamıyorum. 4-5 saate yakın uyuyor. Sorum şu gece sürekli olarak tekrarlayan şekilde 3 saatten fazla meme boşalmayınca zamanla sütün azalacağını okudum bir kaç kere, bunun doğruluğu var mı? Bebekleriniz uzun uyuduklarında uyanıp süt sağıyor musunuz ?