Kızlar adetimin gelmesine 15 gün şu Bi haftadır Bi bel ağrısı ayrılıyor belim bosluklarima falan vuruyor dedim üşütme heralde 2 gündür de adet ağrısı gibi oldu suphelendim açıkçası adetten sonra da 2 defa ilişki oldu onda prezervatif geri çekilme oluyor bu gün gebelik testi aldım erken ama içime kurt düştü erken gebelik testi alsam mı ki varsa onda çıkarmi yada üşütme vb durumlarda böyle ağrı olur mu anlayamadım geçen ay hastalandim üstüne görme desem bayağı adet oldum