Lütfen yardım edin 7 aylık oğlum ek gıda ya başladık her şeyi üç gün kuralı ile baharatsız yemeklerin sularından bir çay kaşığı kadar ve havuç kabak bal kabağı dışında hiç bisey tattırmadım ama resmen büyük insan gibi dışkısı zor yaptı haftada bir anca kaka yapiyor zeytinyağ koyuyorum yemeğine sade de içirdim kayısı armut rendeleyip suyunu içirdim posasini yedirdim popoyu uyardım ama yapmadığım şey kalmadı bakacağını şaşırdım