ismilazimdegil Sevgili anneler bugün bebeğime rota aşısı yaptırdım. Bebeğimi ishal yaptı ve çok huysuzlaştı. Aranızda bu durumla karşılaşan var mı ?
ismilazimdegil Berivan_alparslan7 Hemşire ishal yapabilir demişti ama bebeğimde bu kadar huzursuzluk yapacağını tahmin etmemiştim :(