2 yaş 2 aylık
Kızımda uzun zamandır fark ettiğim ama tedavilik kısmından emin olamadığım bir durum var açıksa bir süreç olduğu düşünüyorum çünkü baba geldi anne gitti mama ver gibi cümle kurmaları var ama kelime sayısı çok az ağızdan çıkanı canı isterse söylemeye çalışıyor ama bazı harfleri tam çıkaramıyor. Birazda işaret ve beden diliyle konuşmaya alışmış durumda denilen her şeyi anlıyor gidip getiriyor ya da istenilen şeyleri yapıyor ismine tepki veriyor arkadaş çevresinin farkında 2 ay oldu kreşe başlayalı ama kelime sayısı az sizce ne yapmalıyım ?