Zeliscakir büyük ihtimalle şampuandan değildir eğer çocuk şampuanı kullanıyorsanız. İki hafta önce benim kızıma da oldu aynısı, 4 günün sonunda göz doktoruna götürdüm, şampuandan olmaz denk gelmiştir enfeksiyon bu dedi. Eğer evde varsa günde 3-4 sefer refresh göz damlası damlatın(suni gözyaşı, hiçbir zararı yok), yoksa ve şuan alamıyorsanız ılık çayla temizleyin sık sık. Geçmezse göz doktoruna götürün, onların reçetesi çocuk doktorundan daha kuvvetli. Benimki 2. Gün düzelmişti çok şükür