Eşim bu şekilde 20.000 tl dolandırıldı bir kargomuz vardı kapıda ödeme yanlış hatırlamıyorsam 400 tl bişeydi biz onu unuttuk araya taşınma falan girdi ev adresimiz değişti baya zaman geçmişti işte bir gün bi mesaj geldi kargonuzu almadığınız için gönderici size dava açmış diye ordan buraya birbirlerine pasladılar aşırı profesyoneller eşimin de boşluğuna gelmiş böyle bir olay yaşadık işte bari yaziyim de insanlar itibar etmesin bunlara