ipek3407 Seda0202 o kadın düzeldi epilasona göndermişlerdi sanırım. Neler yaptıklarını görmedim ama yüzü temizdi o zaman gördüm
Seda0202 ipek3407 insan geri düşünüyor acaba nasıl oldu diye bunlar hepimiz için ibretlik aslında bakalım bunlar giti yerine hangi olay gelecek
Seda0202 [bilinmeyen] aynen 😂😂 bütün isim tamammış gibi oturmuş izliyorum daha ne yemek yaoacagimi bile dusunmedim
Seda0202 [bilinmeyen] bende buzluk ta ıspanaklı börek vardı yanina da çorba mis gibi oldu bi de sanki bu çocukla o böreğin hamurunu açmışım da yapmisim gibi bi de trip attım tam oldu 😂😂
Seda0202 ipek3407 aynen kis yemekleri de daha az bisey gelmiyor aklına insanin 😀 yaz günü ne güzel standart domates biber patlıcan kıyma koy karnıyarık patlıcan kebabı abuzer kebabı vs.oluyor kuşbaşı et koy tava tırşik vs oluyor 😂😂
ipek3407 Seda0202 işte kızın sulu yemek en iyisi çorba kuru fasulye nohut falan onuda biz yiyemiyoruz 😁
Seda0202 ipek3407 ay valla ben yiyorum 6 aylık olacaz 5 gün sonra alıştı bebegimde nohutsuz yapamam ben 😂😂