Mives123 Merhaba daha 31 yasında olmama tapmen ırsı bir durum olmasından dolayı aşırı derecede göz kapağı sarkması var . Daha bunyaşta böyle olması çok rahatsız ediyor ve çok takıyorum. Acaba olan varmı fiyat ve operasyon hakkında bilgi verebilirmi
Sleepwalker Mives123 hızlı bir operasyon yıllar oldu ben yaptirali suanki fiyatla bir değil-dir 2015 de yaptirmistim gözlerim surekli akıyordu ve kisikti doktor göz kapağımin bir kısmını aldı dünyayı daha met görmeye başladım gözde yanma akma gitti sonra
Melis1706 Mives123 tam net hatirlamiyorum ama onda oyle cok asiri sislik yoktu ilk gun kapaliydi gozler bantliydi yara yerine merhem surup bantlatiolardi sonrasinda ince bantlar falan kullanmisti tam yakininda surec takibim olmadi ondan cok net hatirlayamiorum ama suan gayet iyi
Mives123 Sleepwalker bende dün oldum şişme ce morarma başldı .umarım cok uzun sürmez. Sadece buz tutuyorum arada