Stass Kızlar 6 ay oldu taktralı daha önceden enfeksiyon olmazdı bende ama artık sıkca oluyor nedendir bir zararı olur mu yaşayanlar ?
Ebruverkan1 Ay benimde çok var ya sürekli mantar oluyor günlük iç camasir değiştiriyorum tuvaletten çıkınca mutlaka kuru tutuyorum ama yinede oluyo. Benimkide 4 ay oldu takalı vallahi çıkarmak istiyorum artık