Durusmom23 valla görünce çok şaşırdım minicik bir boşluk vardı ilk başta çok üzülüyodum ne olcak krem kullanmak istemedim cerrahi işlemde etkisi olmuyormuş tekrar kapanıyomuş vücut yara sanıyormuş dün görünce açıldığını görünce hemen postuna girip yazmak istedim hergün elinle hafif hafif aç sıcak su dökerek canı acımaması ve yumşaması için