pasaklisinkukuli etmeyi edilmesini ve edilen ortamda olmayı sevmem dini inancıma ters.
Ayrıca karakterim acisindanda bana cool , espirili ,havalı lafi yerine oturtan birşey gibi gelmiyor yada olayı sinirimi o şekilde ifade ederek rahatlıyorum diyemiyorum.
Sanırım kelime haznem yeterli olduğu için normal standartlarda kendimi ifade edebiliyorum🌸