mlsfcr benim de yorgunluktan bitkinlikten bir şey yiyesim gelmiyordu ilk bir kaç ay. Zorla yediriyordu annem eşim. Bir yerden sonra iştahım bir açıldı pir açıldı malesef.
Sizin hastalıktan olmuş büyük ihtimalle. Çok da yemenize gerek yok, dengeli beslenmenize özen gösterin. Besleyici şeyler yiyin. Kuruyemiş, sağlıklı yağ kaynakları vs tüketmeye özen gösterin. Tabi bunları kendiniz için değil bebiş için yediğinizi unutmayın.