Deryatugay merhaba benim oğlum çok seçici bir bebekti bütün mamaları denedim sevmedi Aptamil içiyordu ama severek değil ve Aptamil bizde kilo yapmadı şekerli kilo yapar dediler ama bize yaramadı benim oğlum Bebelac Gold sevdi 13 aylık ve hala severek içiyor birde onu deneyin derim bütün mamaları kötü kokuyor ana Bebelac Gold kurabiye gibi kokuyor ve çok güzel kilo yaptı benim oğluma bilginşz olsun tabii sizin bebiş bunu da sevmeyebilir bütün bebeklerin damak tadı farklı oluyor bn sadece yaşadığımı paylaş ak istedim benimde sütüm yetersizdi ve oğlum 6 aylıkken ameliyat olmak zorunda kaldım sütüm takemn gitti böyle arayış içinde olan anneleri görünce o günler geliyor aklıma😔