evdekianne Duru07 biz eve kimseyi almadık. Sezeryandım ama eşim yardım etti zaten küçücük bebek ve kızım 1. Sınıfa gidiyor gelen giden olursa büyük kızımla asla ilgilenemezsin bizde 40 çıkana kadar kimseyi kabul etmiyoruz dedik
evdekianne Duru07 kız yok d zavantaj büyük kızımın bana ne yardımı olabilir oda çocuk hatta 1. Sınıf hergun ödev 1 gün yapmasak geri kalır 😂
Duru07 evdekianne tabi o yönden zor da en azından kendi temel ihtiyaçlarını gidermesi açısından kolay olmuştur diye düşündüm 🥰
niluna Benimde niyetim kızım ilkokula başlayınca 2. Yi yapmaktı ama düşününce hergün okula kim götürüp kim getirecek onu dersleri ödevleri okey de her gün evde küçük bebekle zor olur galiba okuldan çocuk almak