senaa2508 merhaba, benim de kızım 7 aylık. 3 gün önce 39 derece ateşle acile giriş yaptık. Acilde ilaç verdiler, soğuk kompres yaptılar. 3-4 saat durduk, ateş düşünce evimize geldik. Sabahına kendi çocuk doktorumuza gittik, sürüntü testi istedi. Bizim de covid pozitif çıktı. Ama doktorumuz bol sıvı alımı önerdi. Yatış vs yapmadık. C vitamini takviyesi verdi. Ben sarımsaklı yoğurt felan yedirdim. Takviyeden verdim. Bol bol su içirdim. Şükür toparladı. Ama eşim ve bana geçti, biz pert :) Çocuklar çok çabuk iyileşiyor gerçekten de. Allah şifa versin oğlunuza hemen iyileşsin inşallah, siz kendinize dikkat edin, anneler hastalanınca çok zor oluyor