0907 Merhaba hanımlar. Bebeğim 5 ay 20 günlük. Hala devamlı emziriyorum ve regl olmadım. Bildiğim kadarıyla normal ama insan yine de düşünmeden edemiyor. Siz doğumdan ne kadar sonra regl oldunuz?
turkan2_ 0907 ilk kızımda 4aylikti olmstm snradan duzensz olmstu iknci kızımda 5aylk olucak malesef da olmdm 🤷
Byzabozkurt 6 aydan sonra 1 kere oldum bebeğim 7 aylık bakalım düzenli bir şekilde olacak mıyım süt çekiyor çok normal olmamanız
doktor_bu_ne 15 ay sonra 😂 daha bugün arkadaşlarım senin yerinde olsak her ay korkumuzdan test yapardık dediler 😂
doktor_bu_ne turkan2_ tam artık doktordan randevu alacaktım ki oldum şükür. Bir grup çok normal dedi bir grup şok oldu acil görün dedi ahaha
turkan2_ doktor_bu_ne öyle insan eved.aklina bazen gebelik gelebiliyo bazen de bişey mi oldu doğumdan snra diye dusunuyo şahsen ben ilknde erken gordm icn bu uzadı doktoruma sordm 6aya kadar normal dedi blmyom salı günü gitmeyi dusnuyorum leknmem de olmstu cnku
Kzytoo34 0907 10 ay 26 günlük ben halen olmadım. Ablaminda 1 buçuk yaşında bebeği var o da olmadı henüz emziriyoruz ikimiz de ama normal mi bilemedim 🤷♀️🥲