Aysgllylcn canım cok gecmıs olsun. Bende norml dogum yaptım. Dogum sonrası oglum 3 gunlukken sarılık cıkardı 10 gün bynca hastaneye gdp gldm agrılı acılı. Her tuvaletten sonra bebek smpuanı İle ılık suyla yıkadım pansuman da yptm onca oyle Rahatladım. Bi dene