Aysgllylcn Pazartesi normal doğum yaptım kızlar iç ve dış dikişlerim var makata doğru iç kısımdaki dikişim sızlıyo ve acıyo hafif kızarmış ama dikişte patlama yada sulanma yok sizce normal mi pazartesi kontrolüm
ybk2019 Aysgllylcn canım ağrı sızlama normal ama bence bakmayın dikişlerinize ya benim de sızlama oldu ama ben üstüne düşmedim hiç bakmadım da ama geçiyor kırkından sonra tamamen 😊 sonra iyi ki normal yapmışım diyorsun geçtiğinde
MinikErvam Aysgllylcn evet normal cok afdrrsn ama dıstan 3yda 4dkism olmasina ragmrn popomun ustune bi aya yakn oturamadim
Aysgllylcn BBK çok zor gerçekten dikişlerle oturup kalkamıyorum bebeğim küvezde pazartesi çıkıcak inşallah toparlasaydım biraz üzülüyorum ilgilenemicem diye 😔
Aysgllylcn ybk2019 canım ben göremiyorum ki dikişler baya aşagıda annem yapıyo sağolsun pansumanıda o söylüyo şuranda şu var buranda bu diye hafif kızarmış dedide inşallah geçer canım ya
Yusufcuk01 ybk2019 ahhh ne kadar şanslısınız. Ben hep böyle diyenlere kandım normal yaptım 4 ay oldu hala sızlıyor ağrıyor 😢
Berra171 Aysgllylcn tüh ya çok acılı bir durum gerçekten allah yardım etsin çok üstüne oturmamaya çalış yan otur hep dikkat et biraz yastık koy otururken
ybk2019 Aysgllylcn geçiyor canım merak etme ben bazen oturunca sızlıyordu 40.günde tamamen geçmişti ben pansuman falan da yapmamıştım hiç
Yazilimcianne Aysgllylcn ben olmuştum da ondan dolayı sordum. Batikonladıktan sonra arko krem sürmüştüm hemen geçmişti.
Findiklarim9227 Aysgllylcn Ay canım benimde başıma geldi orkid mahvediyor sürekli islak ve nemli kalıyor kanaman az ise temiz bez falan katla kullan kesinlikle çok rahatlatıyor ben öyle yapmıştım
Alihan Aysgllylcn aynen canım kendi düşüyor iyileşmeye başlayınca hatta iyileşmeye başlayınca hafif kaşıntı oluyor🤦🏻♀️