ayybukemm06 Kızlar selam, kızım 15 aylık. Bir günde neredeyse 3 su bardağı su içiyor. Kakası vs çişi gayet yerinde ve boyu kilosu çok güzel. İçsin tabi su harika bi şey ama acaba sevdiğinden mi içiyor, ihtiyaç mu duyuyor ya da ne bileyim oyun falan ? 🫡🤔
tubasd ayybukemm06 aleyküm selam yaninaskinda bunu siz daha iyi anlarsınız belki çok terliyordur belki susatacak şeyler yiyordur belki su içtiği bardağı sulugu seviyordur..
melegim71 ayybukemm06 belki seviyodur benim kizimda 28 aylik icer yani hatta o aylarda daha bi hevssle icerdi gece kalkip su demezdi ama, gunduZbemi gorse sulugu gorse sıkılsa bile isterdi su diye
Defnem2222 ayybukemm06 benim kızımda suyu çok sever ne zaman versem bitirir . Sanırım sulugunuda seviyor. Çünkü ondan önce doğru düzgün icmezdi
ayybukemm06 tubasd valla hiç anlamadım sürekli su su su. Akşama kadar su içse doymaz 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
GezginPaNDa İçmeyi seviyordur . Benimki 3 yaşında günde 1 bardak su içmez. Bol bol ıhlamur, komposto içer ama şu olarak içmez