8 hafta önce Normal doğum yaptım. Doğum sırasında karnıma bastırdılar. O gün bugündür kuyruk sokumu ağrısı yaşıyorum. İlk günler asla oturup kalkamıyordum. Doğum sancısından beter acı çektim. Hala geçmiş değil ama epey hafifledi. Bazen otururken küt diyor kemik. Doktor zamanla geçeceğini söyledi.