Ozooo iki yeğenim de benim var,biri 12 diğeri 7 yaşında,her ikisi de telefon olmadan yemek yemez.Her ikisi de normal yaşıtlarından 3-4 yaş küçük görünüyorlar.Korkuyorum ama sanırım oğlum da öyle olacak.Çünkü aşırı iştahsız, ağzını bıçak açmıyor resmen yani yemiyor.