2.5 aylık bebişim son bir aydır mama da veriyorum anne sütü de alıyor ama uyku sersemi dışında emmek istemiyor ağlıyor dikkatini çekecek şeyler yapıyorum öyle emiyor bi 5-10 dk yanına yatıyorum yok ayakta hareket ederek emziriyorum yok istemiyor, Çarşamba günü aşı olmuştu ondan mı diyorum ama mamayı içiyor, en azından 6 aya kadar emseydi diyorum, pompayla sağıyorum gelmiyor hiç, emince geliyor ancak, başka nasıl emzirebilirim değişik yöntemler var mı benim gibi olan var mı korkuyorum bırakacak memeyi diye