Bende aynisini yapiyodum kizim ilk 3 ay hem memeden emdi hemde ara sira sutumu sagip biberonla verdim 3 aydan sonra memeyi almayi birakti suan 6 ayligoz sagip veriyorum sadece memeyi almiyo sadece geceleri aliyo uykuluyken size tavsiyem biberona alistirmayin