8cilekkkk Sezeryan olali 2 buçuk ay oldu ama enfeksiyon sürekli tekrarlıyor kan verdim yine 59 çıktı dikisimin sag tarifi çok acıyor emzirdigim için 400 antibiyotik içiyorum geçmedi.