8 ay 10 günlük uykular yok resmen ağlama kesilmiyor yatmıyor mız mız huzursuz deli edecek beni yattı sanıyorum odadan çıkınca ağlamasıyla geri geliyorum gerildikçe ben oda daha çok ağlıyor gün boyu ağlar mı ya ağlıyor tek biz mi böyleyiz 😢😢😢
Normal de düzenimiz vardı uyku saati yemek saati öyle bişey kalmadı artık