Merhaba anneler 2 ay 19 günlük anneyim, 30 gün annem benimle kaldı sonra tek başıma kaldım. Hala lohusayım bence, moralimin psikolojimin hala düzelmemesi normal mi sizce 😫 bazen o kadar mutsuz o kadar yetememiş hissediyorum ki. Ağlıyorum. Neden hala büyümedi diyorum, 2 ay 2 yıl gibi geldi bana ve bu zamanları gerçekten hiç özlemicem büyüsün artık diye ağlıyorum. Sonra böyle düşündüğüm için üzülüyorum onu çok seviyorum her anı çok değerli tabiki. Onunla dışarı çıkmak istiyorum gezmek bir kafede oturmak istiyorum. Bazen devamlı emmek istiyor bazen sebepsiz ağlıyor asla cesaret edemiyorum. En fazla yarım saat 1 saat sokağa hava alsın diye çıkıyorum onda da ağlayacak diye ödüm kopuyor. Psikolojik olarak çok çökük hissediyorum yardım almayı da düşündüm öneriniz varsa alabilirim. Geçmeyecek gibi geliyor ve kimse özellikle annemler beni hiç anlamıyor