Gaz benide perişan etmişti. 1 haftaya yakın karnım çok şişti bi şerbet gibi şurup var doktorun yazdığı onu içiyordum o az bişe yardımcı oluyordu ama gaz benide mahvetmişti ya. Bugün 1 ayımı doldurdum göbek deliğimin 1-2 parmak altı dokununca bile acıyor. Gaz döneminden kalma vs bişemi anlamadım pazartesi kontrolde sorucam bakalım