Bende sezeryan oldum, yarın 40 günlük olacak bebeğim. Başta ilk günlerde süreç hiç geçmeyecek sanıyorsun, ben sağa sola sönemiyordum içim sallanıyordu resmen. Hiç iyileşemeyecekmişim gibi geliyordu. Ama öyle olmuyor, birşekilde gün geçtikçe iy oluyorsunuz. Etrafta söylenen şu kdar günde iyileştim laflarına takılmayın. 1 ay sonunda bayagı iyi hissediyoum şuan. Hiçbirşey kalmadı. Moralinizi yüksek tutun herkes daha hızlı ya da yavaş iyileşiyor