Annelerim iyi akşamlar 🌸💞
Oğlum doğduğundan beri gündüzleri uyumayı hiç sevmedi hep 2 uyku ve maks yarım saat ilerisini hiç görmedim. Akşamları ise 7 de uyuyor ortalama olarak 1 saat 1 buçuk saatte bir emmek için kalkıyor geri uyuyor. Ama bazen uyanmıyor, bu sefer 1 buçuk saati geçince endişelenmeye başlıyorum. Ya bir şey olduysa; ya ateşi varsa aklımda türlü şeyler dönüyor, odaya gidiyorum kontrol etmeye bu sefer de uyuyan çocuğu uyandırmış oluyorum 🤦♀️ yok mudur bunun bir çözümü, (kamera hariç)bir yanım kontrol et derken bir yanım da bunu yenmen lazım diyor 🙄