Yasmus Bebeğim 2. Ayın sonunda oldu aşıyı 4aylığız aşı yeri intihap toplayıp patlamış şuan yara ve kabuklu kızarık
SeverusSnape Yasmus herkesin böyle oluyor bu bir sorun değil, aşının tuttuğunu gösterir. Doktor 1 yaşına kadar iyileşme süreci devam eder demişti. 2. kez iltihap topladı, tekrar akıp kabuk bağlayacak. Normal olan bu.
Yazilimcianne Yasmus çok normal, olması gerekn olmuşve ne güzel erkenden olmuş 9 buçuk aylık kızım hala patlamadı :(
Ezgib Yasmus ebe bize dedi kizarak sisecek diye ama zamanini dememisti ben doktora sordum 2 ay sonra kizarip siser dedi olmazsa asi tutmamis demektir dedi
nazanay Yasmus Evet oyle oluyor. Hemsire bizi bilgilendirmisti, 4-5 ay sonra kabaracak demisti. Oyle de oldu.
Bilgelalidogan Yasmus canım öyle olması gerekiyor zaten aşının tuttuğuna işaret o ama yine için rahat olsun bi sağlık ocağındaki hemşirene göster
Durummmm Yasmus bugun yaptirdim bende 6 hafta sonra su toplayip patlayacak kabuk olacak dediler bana endise etme normalmis
Yasmus Durummmm keşke banada söyleseydi aşıyı yapan hemşire üzerinden baya zaman geçince endişe ettim
Yazilimcianne Yasmus :)) söylemeleri gerekiyordu aslında heralde unuttular, teşekkürler tez zamanda umarım çok sinir oluyorum artık kolunda morluk görmeye😪
ozlemckmk Benim kizimda ayni oldu bi kac ag sonra su topladi patladi kabuk bagladi normalmis yani bende sizin gini endise etmistim ama herkeste olan biseymis korkmayin yani