2balkiz Ağlayan pasta yapıyordum çikolata sos soğudu sandım ama hafif ılık kalmış karıştı biraz alacalı bi şey oldu. Kürdanla şekilli bi şeyler yaptın durumu kurtarmak için ama moralim bozuldu bi şey olur mu
Mervetnl 2balkiz zehirlenirsiniz 😅😅 Kız ne olacak allahsen alacalı bulacakı pasta olmuş işte mis gibi yiyin afiyet olsun
mavisveannesi 2balkiz bişey olmaz bende de aynısı olmustu ikisini iyice karıştırdım çokta güzel oldu😂
-_Esra_- 2balkiz o zaman şey yap bence iyice karıştır aynı renk olsun tamamen pastanın yüzü sonra bir daha krem şanti yap tatlının üzerine uzun uzun krem şantiden çizgiler yapıp kürdan ile trileçe gibi şekil ver bence
2balkiz -_Esra_- kürdanla dağıttım biraz şekilli gibi ama içime sinmedi meyve de mi koysam dilimlere dikkat dağıtmak için😁
-_Esra_- 2balkiz ya da komple Hindistan cevizi mi döksen üstüne tamamen kapasan 😂 Fotoğraf atsana cok mu dağınık oldu
2balkiz -_Esra_- eşim Hindistan cevizi sevmez 😂 şimdi çocukları uyutuyorum sonra unutmazsam atayım ama şöyle. İnek alacası gibi oldu 😁😁