kerimannesi kızlar çocuk düşünüyoruz yarın adet olmam gerekirken bugun oldum ama degişik bi kanama pembe ve sulu agrımda yok test yaptım çıkmadı bu yerleşme kanaması mı acaba
Mugerrr kerimannesi benim adet olmam gereken günde pembe ve sonrasında kahverengi geldi. 2 gün sürdü az az kendiliğinden geçti yaklaşık 10 gün sonra test yaptım pozitifti. Benim önceki aylarda da bu şekilde pembe gelip sonra 4 5 gün durup sonra kırmızıya dönüyordu adetim o sebeple bekledim.
Damlanurrr kerimannesi benim de adet olmam gereken zaman da kanamam olmuştu ama peçeteye gelen öyle akan şekilde değil sonrasında test yapmıştım çıkmamıştı ikinci gün de kesilince kanama bi kaç gün daha bekleyip kan vermiştim orda öğrenmiştim gebe olduğumu
kerimannesi Damlanurrr ya inşaAllah bnmkide uzun sürmez kesilir diger hamileligimde 21 gün sürmüştü ve kaybetmiştim şuan agrım falan yok sadece pembe akıntı şeklinde