Kızlar 23 aylık olduk ama 36 haftalık doğduğumuz için 22 aylık sayılıyor bir ay erken doğduk
3 gündür gürbüz uyumak istemiyor ve uyumuyorda akşam 8.30 9za doğru uyuyor
Yani erken geldi bana gündüz uykusunu bırakmak için ama buara uyumak istemiyor düzelir mi acaba yaşayan varmı uyku gerilemesi varmı bu aylarda