BuOz Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık benim dışımda birine gidince ağlamaya başladı. Hemde baya çok ağlıyor. Yabancılama dönemine girmiş olabilir miyiz? 6. Ayda başlar yazıyor genelde ama bilemiyorum. Sizlerde durum nasıl?
idilyaren BuOz @Sedefklc7 @gunisigimm atak döneminde olabilirsiniz arkadaşlar ve çok zor bir dönemdi benim için dördüncü ay atağı.
Candy_88 BuOz olabilir, benim bebeğimin 2 aylıkken bile yaptığı oldu.. Hele keyifsizse yabancı birini istemez beni veya babasını ister, hatta bazen babada da sakinleşmez bir tek bende durur..
Sedefklc7 Benim bebeğim de 4 aylık olmasına 1 hafta var aynı şekilde gün içinde evde sadece ikimiziz babası akşam geldiğinde bile ilk 5 dk yabancılayıp katıla katıla ağladığı oluyor çocuk da kimseyi görmüyor hatta evin içinde ben açık olduğumdan dışarı çıkarken hazırlanınca benden bile kapalı gördüğünde korkabiliyor ama en azından bunları fark ediyor olması beni mutlu ediyor tek başıma canım çıkıyor bebeğime güzel iyi bir anne olmak için gitmesin kendisinde emeği olmayan kimseye belki biraz bencillik ama benim görüşüm bu şekilde 😊