Hanımlar merhabalar 15 günlük bir bebeğim var doğumdan sonra sütüm gelmedi diye bebeğe şırıngayla mama verildi. Daha sonra sütüm geldi ama meme ucum olmadığından memeyi tutamadı silikon uç ile emmeye başladı. Onunla da tam çekemedi sanırım yeterli beslenme sağlanamadığından sarılık oldu ve hastanede yattı o süre zarfında da mecbur biberon ile destek verildi. Şimdi silikon uç ile bile memeyi tutmuyor biberonla içiyor gibi yapıyor ağzını memeye gelince itiyor ve uyuyor. Ben de mecbur aç kalmasın ve sarılık tekrar etmesin diye sağıp biberon ile veriyorum kısır döngüye girdim başına böyle bir şey gelen var mı tecrübeli anneler ne yapabilirim lütfen yardım😭