Yesim0_ Bu hapı kullanmaya başladım adetimin 3. Günü başladım 7 gün kullandım 14 gün sonra kanamam oldu artı bel kasık ağrısı ve tansiyon düşüklüğü yaşıyorum acaba normal mi kullanan varsa