Seda-M bebeğiniz 6,5 aylık doğmuş. Yani şuan 9 aylık değil doktorlara göre 6,5 aylık o yüzden normal diyorlar. Siz yine de başka doktora görünün içiniz rahat etsin. Burada şunu yap bunu yapmemeli çok doğru olmaz. Benim kızım da oğlum da 35haftalık doğdu. Kızım 8,5 kilo 10 aylık hiç de öyle takmıyorum. Yiyor çünkü almıyor. Ve çok çok hareketli