Kızlar ilk bebeğim . Kızım üç aylıktan itibaren gösterilen uyku takviminde ilerledi kendisi beni de çok zorlamadı bu konuda gece uykusu bazen sık uyanmalar yaşansa da güzeldi. İki gündür uyanıyoruz aynı saatinde hiç inatlaşmadan ilk uykusuna geçiyor fakat ikinci uykusuna geçiremiyorum feryat figan deli gibi ağlıyor uyutacağımı anladığında. Resmen bana hayır diyor ve uyku belirtisi de yok gayet keyifli hatta iki gündür dışarı çıkıyoruz uyumadığı halde gayet uyumlu kendine göre . Bu ayda tek uykuya düşmesi normal mi ? Olabilir mi ? Hep yazılan çizilen gibi gitti uyku düzeni kendiliğinden 13/15. Ayda tek uykuya geçmesi gerekmez mi ?