Merhaba hanımlar . Smdi size bir sorum var . Şimdi elimde 2 adet 24 ayar gram altın var. Ben diyorum ki o iki adet gramı çeyrek altın yapayım. Ordan kalan paraninda üstüne ekleyip bir gram daha alayım. Ama bir yandanda gramlari çeyreğe çevirmek yerine bir tane daha gram alayım diyorum kararsız kaldım. Bu arada 38 dolarım da var ama eğer gram alırsam onuda bozdurmak zorunda kalkcam . Ama eğer 2 gramı çeyreğe cevirirsem üstüne bir gram daha alırsam doları bozdurmak zorunda kalmicam . Biraz karışık oldu ama bshdbanzja . Neyse işte sizce hangisi mantıklı kararsız kaldım imdatt