Benım kızımında sırtı kırmızı kırmızı oldu gecer dıye bıraz bekledım gögüsünede sıçradı doktora götürdük alerjık egzama dedı krem verdı sürdük geçtii alerji yapıcak hoc bısey vermedım farklı bıseyde denemedım kızımda ama yıne cıktı Kremlerını kullanım ca gecıyo sonra yıne çıkıyo cok üzülüyorm doktora gidicz tekrar 😞😞😞😞